marți, 20 decembrie 2011

Eu vin din alta lume

     Eu vin din alta lume .Vin dintr-o lume in care daca muncesti esti respectat. Daca iti vezi de treaba ta ,de gandurile si pasiunile tale nu are nimeni nici o treaba cu tine .Vin dintr-o lume in care ai voie sa gandesti diferit de ceilalti ,fara sa se scandalizeze nimeni atata timp cat esti decent ,muncitor ,respectuos cu ceilalti  .Vin dintr-o lume in care nu intereseaza pe nimeni ce a facut bunica sau strabunica sau daca acum 20 de ani ai uitat sa saluti un vecin .
     Eu vin din alta lume. Vin dintr-o lume in care ai voie sa cazi si sa te ridici .Ai voie sa gresesti si sa iti indrepti greselile ....ba chiar esti apreciat daca o faci.Vin dintr-o lume in care am voie sa imi urmez dorinta de a afla mai multe despre arta si mai putine despre artisti de carton. Am voie sa citesc,sa fac pasiune pentru un scriitor sau un pictor sau un personaj care ma impresioneaza dintr-o ratiune conforma logicii mele si  nu pentru ca asa fac toti sau pentru ca asa e la moda.
     Eu vin din alta lume.Vin dintr-o lume in care ma bucur pentru succesul prietenilor si ma doare cand acestia sunt loviti .Vin dintr-o lume in care poti sa-ti iubesti copiii asa cum simti tu, nu asa cum zice vecina de la 7.
Vin dintr-o lume in care simti bucuria si durerea dar niciodata invidia sau ranchiuna.
    Eu vin din alta lume. Vin dintr-o lume in care ai voie sa gasesti o cale nebatatorita si s-o urmezi .Ai voie sa deschizi o poarta catre necunoscut pentru tine si pentru altii , fara sa fii batjocorit doar pentru ca ai avut curajul sa o faci .Vin dintr-o lume in care ai voie sa folosesti neuronii din dotare.Vin dintr-o lume in care ai voie sa ai propriile principii si reguli de viata fara sa deranjezi pe nimeni.
   Eu vin din alta lume.Vin...si ajung in Romania si ..lumina s-a stins .Oare de ce?
   Eu vin din alta lume.

Niciun comentariu: