joi, 28 iulie 2011

Piazza grande-o melodie italiana de succes si astazi

Lansata in 1972 pe scena festivalului de la San Remo,Piazza grande are si astazi succesul de atunci.Muzica este scrisa de Ron(Rosalino Cellamare) iar textul este compus de doi maestrii-Sergio Bardotti si Gianfranco Baldazzi.
http://www.youtube.com/watch?v=5eGCIoJCsnk&feature=fvsr
Se spune ca aceasta melodie a deschis usile spre succes lui Lucio Dalla cel care a interpretat-o pentru prima oara la San Remo,desi eu cred ca el ar fi avut oricum succes-are o voce extraordinara si stie sa o foloseasca cu mare inteligenta si sensibilitate. Eu o ascult de fiecare data cu aceeasi placere atat pentru melodie cit si pentru text.

Sfinti sa-mi plateasca pranzul n-am vazut
pe bancile din Piata mare
dar cind mi-e foame nu ai sa vezi
un comerciant ca mine!
Dorm in iarba si-am multi prieteni in jur
Indragostitii din Piata mare!
Stiu tot despre necazurile si iubirile lor
gresite sau nu!
   In felul meu si eu am nevoie de mangaiere
   In felul meu si eu am nevoie sa visez
O familie adevarata nu am
si casa mea e-Piata mare
De la cine ma crede iau dragoste si dragoste dau
atata cita am!
Femei generoase cu mine n-ai sa vezi
fur dragoste in..Piata mare.!
dar bine ca asa hot ca mine aici n-ai sa mai vezi.
    In felul meu as avea si eu nevoie de mangaiere.
    In felul meu as avea nevoie sa ma rog la Dumnezeu.
Dar niciodata viata mea nu as schimba-o.
In felul meu nu sint decit ceea ce am dorit eu.
Cearceafuri albe sa ma-nvelesc nu am
sub stele in Piata mare
Si daca viata ta nu are vise-iti dau eu.
Si daca nu mai e nimeni ca mine
As vrea sa mor in Piata mare
Avand in jur pisici fara stapan asa cum am fost eu!

Niciun comentariu: