marți, 16 august 2011

Oriana Fallaci un urlet impotriva mortii

Sint cred cam 6 ani de cand caut pe net orice articol despre Oriana Fallaci in limba romana.Cine a avut ocazia sa ii citeasca in italiana cartile nu poate sa nu se intrebe de ce la noi nu au fost traduse toate."Un om" este o capodopera la fel si"Daca soarele moare" ca sa nu mai vorbim despre "Scrisoare catre un copil nenascut"care te zguduie din temelii.Salut autorul articolului din cotidianul pentru ca s-a gandit sa aminteasca iubitorilor de literatura romani aceasta figura importanta a literaturii mondiale-Oriana Fallaci-o femeie cu un caracter puternic ce si-a permis de-a lungul anilor sa spuna exact ce gindeste :http://www.cotidianul.ro/oriana-fallaci-un-urlet-impotriva-mortii-un-strigat-pentru-viata-151641/

2 comentarii:

Anonim spunea...

in disperarea noastra de a mai gasi pe undeva cartea tradusa in romaneste am dat peste tine.ce frumos.iti multumesc pentru cele cateva capitole traduse...care reintregesc oarecum cartea...ti-am zis ca eu am numai jumatate tradusa...multumesc mult pentru tot ce ai scris despre oriana

vertical spunea...

Eu am toata cartea tradusa de acum citiva ani ..poti sa ma cauti daca o vrei dar nu...anonim !