duminică, 4 septembrie 2011

Arestari la ANRP

Arestari la ANRP...cind aud numele acestei institutii mi se faca greata,serios.Nu stiu cum sa explic dar e ca si cum ai avea in fata un zid mare alb care te inconjoara din toate partile..si tu te rotesti nedumerit sa cauti o iesire...Nu exista asa ceva..solutia problemei poate veni doar de sus,ceea ce iar este ca si imposibil. In schimb ,dincolo de zid auzi voci,si nu putine care iti fac fel de fel de propuneri ca sa reusesti sa iesi,sa iesi din aceasta situatie imposibila .
Da ,sint multumita de comparatie,un zid alb rotund .Inaintezi bijbaind si tinindu-te de el si cind crezi ca ai inaintat citiva pasi importanti te trezesti exact acolo de unde ai plecat -adica nicaieri. Greata este o stare normala pentru toti cei care se invart asa de ani si ani fara sa rezolve nimic.Pai cum sa rezolvi ceva ?Daca nu ai pe cineva acolo sus..nici vorba sa rezolvi ceva .Si cind gasesti pe cineva e greu..trebuie sa iti arunce un colac de salvare sau mai stiu eu bratul unei macarale sa te scoata de acolo...si asta costa!Cotizezi iesi...nu cotizezi te mai invarti in cercul ermetic citiva ani pina ametesti si mori,si asa esti doar un simplu cetatean ce mare lucru ..Simpli cetateni asa cum au fost bunicii si parintii mei care aveau grija sa isi dea darile la timp,sa nu intirzie nici o plata,sa fie corecti ....
Cand am aflat de aceste arestari la ANRP mi-am pus o intrebare simpla-oare oamenii astia au parinti?
Oare oamenii astia au bunici?
  Vor fi probabil pedepsiti .Probabil vor fi inchisi intr-o celula unde vor numara pasii rotindu-se pe linga zid stiind in fiecare zi citi pasi vor mai avea de facut.Cei ce asteapta o solutionare de dosar la ANRP isi vor relua rondul pe linga zidul institutiei fara sa aiba nici cea mai vaga idee daca ei sau copiii lor vor ajunge la capatul drumului.
Oricum sa nu fim pesimisti,latura buna a acestor arestari de la ANRP este ca in sfarsit au pus in evidenta transparenta din cadrul institutiei-am fost informati ca sint cercetati.Despre solutionari de dosare sa nu intrebati ca...tocmai s-a terminat transparenta!

Niciun comentariu: