vineri, 27 aprilie 2012

Avocat despagubiri ?

     De citiva ani familia mea se zbate sa recupereze o parte din contravaloarea averii pe care bunicii mei a abandonat-o in Basarabia . Spun o parte pentru ca nimeni nu are cum sa recompenseze suferintele prin care au trecut .Bunicul,om gospodar ,primar in satul lui a primit intr-o noapte o vizita neasteptata-un prieten il aviza ca era pe lista sa fie ridicat dimineata impreuna cu familia pentru a fi deportat in Siberia.A pus intr-o caruta ce-a nimerit si-a luat nevasta si copilul si au fugit spre Romania .
   Astazi eu ma duc la avocat sa mai stiu si eu cum merg lucrurile si el imi spune zimbind -stati linistiti o sa va recuperati banii ! Dar am fost si ieri si alaltaieri si tot asa-acelasi surazator avocat imi spune-stati linistiti !
   Pai cum sa stau linistit domnule avocat? Eu nu pot sa ma uit la o poza a bunicului fara sa vad tristete si zilele trecute cind toti discutau despre noul proiect de lege a despagubirilor mi s-a intors stomacul pe dos .I-am spus fiului meu despre posibilitatea recuperarii in rate a averii bunicului si el a raspuns sec
-Da" ce? Bunicul s-a refugiat in rate?
De aceea insist domnule avocat sa vezi mata ,acolo in tribunale (unde familia mea nu a pus piciorul pana acum!),sa le explici ca bunicul nu a venit in rate iar casele si pamanturile i le-au luat toate deodata .Doar sufletul i l-au macinat putin cite putin ,asa cum astazi cei in drept o fac cu noi .

Niciun comentariu: