sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Tigara electronica ..

De mai bine de o saptamana folosesc tigara electronica,desi refuzam mereu ideea asta,si acum m-am gandit sa spun si altora cum mi se pare mie.Investitia nu mi se pare mare (aici o sa ma ironizeze fiul meu care mi-a facut-o cadou !!!).Ideea este ca pentru un fumator inrait ,care depaaseste un pachet pe zi,investitia in tigara electronica se recupereaza cam in 10 zile. Este mai greu la inceput pana te obisnuiesti cu ea .Eu sincer am cam fentat in primele zile,mai fumam si cite o tigara adevarata dar asta pana cind mi s-a facut rau si mi-am dat seama ca nu tine cu amandoua:ori una ori alta.Dupa ce am depasit faza asta mi-am dat seama ca dorm mult mai bine,somnul este mai odihnitor iar ziua nu mai sunt disperata sa fumez o tigara. Pe undeva ma gandesc acum la faptul ca restrictiile astea cu fumatul in anumite locuri mi-a creat o stare de disperare si mintea mea nu se gandea decat la...unde o sa fumez...cum o sa fac sa fumez..in anumite situatii.Deci am scapat si de gandurile astea innebunitoare .La acestea se mai adauga unul..sa am tot timpul bani de tigari. Cred ca un fumator inrait (ca mine)este asemenea unui drogat:nu conteaza am paine ,n-am paine..bani de tigari sa fie!Iata ca de o saptamana am scapat si de grija asta si nu e de neglijat,in mod inconstient era si asta un stres. O alta problema de infruntat cand schimbi un asemenea obicei (dupa 30 de ani)sunt prietenii,nimeni nu vrea sa te piarda din gasca de fumatori inraiti.Si incep cu sfaturile..e toxica,e mai periculoasa decat tigara obisnuita..etc.Poate au dreptate,poate nu.Dar cine stie sa puna in balanta cat rau fac 30 de tigari fumate intr-o zi in comparatie cu pufaitul de 6-7 ori pe zi din tigara electronica. Oricum eu cred ca deocamdata tigara electronica m-a ajutat sa scap de gestul reflex de a aprinde o tigara-era ca un tic inradacinat in mintea mea de 30 de ani ,si o data ce am constientizat asta sper ca in cel mai scurt timp sa scap si de tigara electronica...

Niciun comentariu: