vineri, 1 februarie 2013

Aparatul meu de fotografiat

In nebunia cadourilor din decembrie ,mi-am cautat si eu un aparat de fotografiat,micut,dragut,simplut..sa-l am in poseta acolo pentru cine stie ce ocazie.In concluzie am stat pe net pana mi s-au inrosit ochii si pana la urma m-am decis sa-mi iau un aparat Nikon -Coolpix L 26 .Micut ,dragut,ieftinut. L-am comandat pe net,a sosit in 2-3 zile acasa ,toate bune si frumoase.Am facut la repezeala cateva fotografii si...imaginea cam lasa de dorit .In concluzie am lasat si eu aparatul deoparte ,m-am luat cu altele pana ieri cind am avut nevoie de o poza si am "cercetat"cu atentie instructiunile.Am facut setarile de rigoare si...surpriza fotografiile mele erau chiar ok . Concluzia este usor de tras ,vina nu era a aparatului foto,ci a mea . ">

Niciun comentariu: