marți, 22 februarie 2011

Insotitori persoane cu handicap in somaj!!!!!!


Am o casuta pe Valea Buzaului si cum nu locuiesc acolo am marele noroc sa am alaturi o familie de vecini de exceptie care au grija de ea.Ca fiecare familie au si ei problemele lor dar cea mai grea este faptul ca au un baiat nascut prematur(acum are 20 ani) care are o lunga lista de deficiente care l-au incadrat in gradul 1 de handicap cu drept de insotitor deoarece nu este si nu va fi niciodata autosuficient-astfel ca mama a fost angajata de stat ca ingrijitoare .
Ieri i- am dat telefon intr-o doara sa vad si eu cum mai merg treburile acolo si raspunsul ei m-a lasat fara grai.De citeva zile bate drumul la oras sa se inscrie pe listele de somaj deoarece ...o masura pentru iesirea din criza a fost si aceasta...sa fie trecuti in somaj toti insotitorii persoanelor cu handicap major.Zile intregi pierdute la cozi infernale la primarie cind persoana asistata ramane de izbeliste...si bani luati de stat tocmai celor care au mai mare nevoie!
Poate gresesc-Handicapatul cel mai mare trebuie sa ia si banii cei mai multi!!!!

Niciun comentariu: