sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Bacalaureat pentru to(n)ti

In vara cind toate ziarele scriau despre bacalaureat fiecare am luat stirea ca atare si cam atat.S-au creat discutii intre prieteni in familie si fiecare isi doza toleranta in functie de interesele personale(adica de ce fii-miu sa nu ia si el amaratul ala de bac???)
A trecut timpul..subiectul a parasit primele pagini din ziare si intamplator zilele trecute mi-a revenit in minte.Am un proces pe rol pentru o mostenire.A avut loc sedinta de fond ,am castigat dar....sentinta primita este plina de greseli de exprimare si chiar numele mamei este scris gresit .Deci imi reiau drumurile la tribunal -fac cerere de indreptare eroare materiala ,alt termen ,alta perioada de asteptare ,alti nervi.Si asa mi-a revenit in minte toleranta de care dam dovada cind este vorba despre propriul..odor!Sint sigura ca persoana care a redactat sentinta mea nu e absolvent de liceu 2011..Dar mi-a dat de gandit.
Daca nu vom fi exigenti fata de pregatirea persoanelor care ocupa posturi publice ne vom trezi in plin haos.Exemplul de mai sus este unul minor ,dar el poate capata forme grave in functie de datele problemei.Apropo..o prietena a fost chemata la farmacie dupa o saptamana de la ridicarea retetei sa i se spuna ca au observat ca din neatentie medicamentul care ar fi trebuit sa inlocuiasca cel prescris de medic a fost ales gresit !!!
Sa fii bine pregatit pentru postul pe care il ocupi este o obligatie ,si la acest capitol noi toti ar trebui sa fim mai exigenti.

Niciun comentariu: