miercuri, 23 noiembrie 2011

Daruri de Craciun !

Merg prin oras si deja peste tot e plin de brazi si braduti impodobiti,Mos Craciun
zimbeste din toate vitrinele iar comerciantii se asteapta sa isi rezolve problemele de peste an prin vanzarile de Craciun.La orice pas ni se insinueaza in suflet atmosfera de Craciun dar nu stiu de ce mie mi-e dor de un altfel de Craciun.
Mi-e dor de oamenii de zapada din copilarie cind ne jucam afara fara baby sitter(cine naiba stia ce e aia??)pina la epuizare.Mi-e dor de mirosul de bunatati din bucatarie si de confuzia mamei intre toate blidele din zilele de sarbatori.Mi-e dor si de jena parintilor cand nu aveau bani sa ne cumpere cine stie ce daruri dar ne umpleau masa de bucate facute in casa (un semipreparat ar fi fost o blasfemie !).
Craciun cu parfum de cozonac,nu ar fi putut fi altfel!Craciun cu colinzi-adevarate nu comerciale!
Craciun cu prieteni adevarati care pleaca la colindat prin cartier de dragul traditiei ,de dorul satului din care au plecat sau pentru ca asa trebuie sa fie un Craciun adevarat.
Acum toate astea par uitate .A ramas doar o cursa dupa daruri sau ma rog cadouri mai cu fite si o mare de luminite aprinse prin oras .Si daca si eu ca si altii ma tot gindesc de ceva vreme ce cadouri sa fac celor dragi ..sincer, nu stiu ce sa aleg. .Daca as putea le-as darui un Craciun asa cum a ramas el in amintirea mea ,cind luminitele se aprindeau in ... suflet si in ochi.
Toyz.ro

Niciun comentariu: