duminică, 6 martie 2011

Ai bani?...In ce investesti acum?

Citeam azi dimineata "Milionarul mioritic"(http://milionarulmioritic.com/2008/11/21/investitiile-imobiliare-strategii-in-vremuri-de-criza-financiara/)a intr-un moment de confuzie , am niste bani blocati in niste proprietati si nu stiu ce decizie sa iau pentru ca din pacate la ora actuala nu imi aduc nici un venit. Sint sigura ca banii stau mai bine acolo decat la banca . Daca as vinde acum ,fata de pretul cu care le-am cumparat in urma cu citiva ani,exista un profit remarabil dar as fi in pierdere daca iau in calcul pretul la care s-ar vinde daca nu am fi in criza. Dificultatile economice au scazut mult preturile la proprietati si nu stiu cind isi va reveni piata si mai este un aspect demn de luat in seama. Eu nu sint un investitor calificat s-a intimplat pur si simplu sa cumpar pentru ca mi-a placut zona sau aveam niste bani si de teama de a nu ii risipi am cumparat o proprietate (nu foarte valoroasa atunci). Problema intervine ,pentru cei ce nu fac din asta o meserie ,atunci cind  factorul emotional influenteaza deciziile. Una este sa cumperi de la bun inceput cu ideea de a investi niste bani alta este sa cumperi cu speranta a acolo doresti tu sa traiesti cindva. In primul caz daca e sa vinzi nu ai nici o problema in al doilea factorul emotional iti influenteaza modul de abordare a problemei. Dar daca obiectivul pe care il ai in minte e clar atunci si decizia pe care o ai de luat este limpede. Azi i-am multumit in gind lui Luca Dezmir pentru articolul scris pe..milionar.

Niciun comentariu: