luni, 21 martie 2011

Povestea unui goblen

  Tatal meu abia iesit la pensie a venit la mine intr-o zi intr-o stare mai mult decit depresiva.Dupa o viata de munca intr-o functie cu  raspundere si alergatura s-a trezit dintr-o data intr-o mare de liniste, nimeni nu il intreba nimic, nu trebuia sa mearga nicaieri si lumea parea sa functioneze perfect si fara ajutorul lui . Imi spunea atunci ca pentru el era ca si cind l-a pus cineva pe un scaun sa stea linistit sa astepte moartea .
   Aveam copiii mici la vremea aceea si cum stateam acasa cu ei coseam goblen in timpul liber,abia primisem de la o firma un alt kit cu un goblen de cusut ce se numea "Mesteceni aurii".
 -Ce-ar fi sa incepi sa cosi goblen?
S-a uitat la mine ca si cind as fi luat-o razna.El barbatul impozant ce mergea la birou mereu la patru ace,si in fata caruia multi au tremurat sa puna el mana pe ac sa coasa!!! Cred ca daca l-as fi intrebat bine nici nu stia cum arata un ac .In panica mea de a gasi o solutie sa il ajut nu am mai tinut cont de nimic .Am vorbit mult,am argumentat ,i-am aratat si l-a sfarsit a ramas ca va incerca sa coasa macar un mesteacan.
  Spre seara ma suna mama :"-Nu esti zdravana la cap !Pai el o sa coasa goblen cind o zbura porcu'!In viata lui nu a tinut un ac in mana!"
  Nu stiu cit timp a trecut si intr-o seara am primit cadou ...un goblen :"Mesteceni aurii"...cusut de tata .
A  facut din lucrul la goblen un scop in viata si era mandru  !
Pe cit parem de puternici pe atat putem fi de sensibili atunci cind ne lipseste un scop in viata .
Si totusi...porcul a zburat...! 

Niciun comentariu: