miercuri, 7 decembrie 2011

Bacalaureatul lui..tata !

    Tata era din Husi si asta a fost o mare problema . Problema era ca pe vremea aceea in Husi era greu sa bei apa ..cum naiba sa bei apa cind era atata vin !! Bunicii aveau o bucatica de vie ,vreo patru hectare si crama in toata regula acolo.Si cind era licean ,tata mai disparea vreo zi doua cu cativa prieteni...se duceau la crama sa stearga butoaiele de praf , vorba aia sa mai dea si ei o mana de ajutor ! Cand apareau apoi pe-acasa parintii colegilor stiau deja: ah,iar ai fost cu de-alde .... ! Asta nu insemna nicidecum ca familia bunicului era rau vazuta,dimpotriva .Era fierarul targului ,muncea din zori si pana-n seara si era respectat de toti.
    Cand baiatul meu incepea scoala ,i-am aranjat camera ca pentru un scolar,biblioteca,birou..etc.Tata a inceput sa rada :si mie mi-a cumparat tataica birou cind am inceput scoala...da, l-a pus in fundu' fierariei!! Apoi,ne-a povestit ce mandru era cand se intorcea acasa cu rezultatul de la bacalaureat..abia astepta sa ii dea vestea bunicului. A intrat in fierarie si a inceput sa tipe la bunicu' ce nu lasa foalele din mana..-stii,am luat bacalaureatul!
Impasibil,bunicul se intoarce catre el si ii zice:
-Da 'ce?Se putea si altfel?

Niciun comentariu: